maandag 11 juni 2012

Monday Katzelkraft Monday!!

Goodmorning Stamping lovers,

It’s Monday, so here are my entries.
For today I did a few tryouts with the distress markers from Ranger.
I used exactly the same colors and stamps….the only thing that differs is the paper.
The first one is on watercolor paper (after stamping and putting drops on the paper
I drew the lines with the fine point of the marker again…)
The second one is on the special paper from Ranger. I used the breath technique…perfect way for stamping. After drying with a heat tool, the drops were just perfect.

Two different techniques, two different cards…I prefer the second one, it's nicest…
but it depends on what you like…
Which one do you prefer!!?
See you next week

Goedemorgen stempel liefhebbers,


Het is maandag en hier zijn mijn kaartjes!! Voor vandaag heb ik een tweetal uitprobeersels met Distress Markers van Ranger. Ik heb precies dezelfde kleuren gebruikt..het enige verschil is het papier.
De eerste is op aquarelpapier (na het stempelen heb ik de druppels op het papier gedaan middels de tik techniek en heb ik de lijntjes met de finelinerpunt van de marker opnieuw getrokken).
De tweede is op speciaal Ranger papier.
Ik heb gebruik gemaakt van de ademtechniek, een perfecte manier om te stempelen.
Na het drogen met de heattool kwamen de druppels perfect op het papier.
Twee verschillende technieken, twee verschillende kaarten…
ik ga voor de tweede…en welke prefereren jullie??





8 opmerkingen:

Anoniem zei

In 1e instantie dacht ik voor de 1e kaart, maar toen ik ze beide vergrootte ga ik ook vol voor de 2e !!
Een beauty !

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ik vind ze allebei prachtig maar de tweede heeft toch mijn voorkeur. maar Jolande de ademtechniek heb ik nog nooit over gehoord. het is in ieder geval erg mooi.
groetjes Marja

Wilma zei

Mooie kleuren en stempel! Ook bij mij is de 2e favoriet!

cvanholstein zei

Prachtig gestempeld met 2 kleuren, Jolande!
Beiden zijn mooi.
grt, Corina

Ellie Knol zei

Mooi hoor Jolande, blijft toch een prachtige stempel!

Gery zei

Ten eerste vind ik het een geweldig stempel, heb hem al meer voorbij zien komen en hij doet het steeds erg goed. Beide uitvoeringen zijn erg mooi geworden.
Voor het stempelen heb ik geen voorkeur, het is maar net welke stijl je, op het moment van maken, wilt bereiken.
Met beide zou ik zeer vereerd zijn om te krijgen, want iemand heeft zn best gedaan om iets voor jou speciaal te maken.
Groetjes Gery

Fia zei

Ik ga ook voor de 2e poeh wat is het weer mooi en knap gedaan Jolande!!!!
De stempel is machtig!!!

Tineke zei

Beiden erg mooi, maar ik vind de eerste het mooist. Weer een prachtig stempel.