maandag 7 mei 2012

Monday..Katzelkraftday!!

Goodmorning Katzelkraft lovers,

Sorry… I didn’t make anything smashing for today’s post. I had to travel to Crete (a Greek island) for my job and I just got back from a week of hard labor. I’m so tired because of it.


I thought to combine two things: a birthday present and something to post on my blog.

Since the present I bought is a book, I thought it would be nice to make something which keeps the reader’s place in this book and enables her to return to it with ease… Yes, a bookmarker… and of course a birthday card couldn’t be left out!!


I hope you all like it.

Next time I will be having more energy, so I can make something really beautiful for my next blog post!

Have a great day!

Goedemorgen stempelliefhebbers,
Vandaag geen hoogstaand stempelwerk.
Ben de afgelopen week voor mijn werk naar Kreta geweest en dat was aardig vermoeiend.
Ik heb vandaag twee dingen gecombineerd, een verjaardagskado en iets voor op mijn blog.
Aangezien ik een boek gekocht heb was het makkelijk om hier een boeklegger
bij te maken en natuurlijk een verjaardagskaart.
Tot de volgende keer!!


8 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtig werk Jolande ondanks de vermoeidheid. De boekenlegger spreekt me in het bijzonder aan.
Groetjes Marja

cvanholstein zei

Leuke kaart en boekenlegger!
Altijd goed, zo'n cadeautje :)
grt, Corina
{die ene waar je zo aan moet wennen}

scrappingtwins zei

hoop dat nu wat vrije tijd hebt om even bij te komen na zo'n drukke week.

groetjes de twins.

* Daniëlle * zei

Wat lees ik nu, moet je wennen aan Corina? Hahaha.
Leuke kaart en boekenlegger heb je gemaakt. Ik wist niet dat je voor je werk naar Griekenland was geweest joh. Dacht dat je met vakantie was... jammer.

Tineke zei

Prachtig weer. Ondanks dat je er bijna geen tijd voor had tover je weer wat moois te voorschijn.
Ook ik dacht dat je met vakantie was, maar ik begrijp dat het jammer genoeg werk was.

Wilma zei

Mooi!! Vind dat een bijzonder leuke vlinder stempel!

scrapdictive zei

Volgens mij is je boekenlegger echt meer dan geslaagd.

De kaart vind ik ook super! Het blijft een leuke techniek, die je daar het gehanteerd!

xx
Jolanda

Fia zei

Mooie werkjes weer meid en een prachtige stempel zeg.....ik dacht ook dat je lekker met vakantie was.....niet dus!!!

Slaap lekker hoor..
liefs Fia