woensdag 18 januari 2012

Cherish your dream!!!

Hello Unity lovers,




 
It’s {IPPITY} time …
For today I used the {IPPITY}kit Cherish your dream, I really love the postage stamp and the butterfly.
It’s one of my favorite {IPPITY}!!!
~~~~~~~~~~
Het is {IPPITY}~time....
Voor vandaag heb ik gebruik gemaakt van de {IPPITY}stempel kit Cherish your dream,
Ik ben gek op die poststempel en de vlinder. Het is een van mijn favoriete {IPPITY}

 
Thanks so much for stopping by today!! Have a great day and a lot of stamping pleasure!!

11 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Jolande deze zijn schitterend. Prachtige stempelset zeg. Super.
De eerste vind ik helemaal te gek. prachtige combi en kleur.
groetjes Marja

Gery zei

Wat heb je hier een mooie serie van gemaakt.
Vind de tekst op de stempelset ook helemaal geweldig.
Ben gek op mooie wijsheden, ze geven stempelwerk een extra boodschap mee.
Ik geniet van je werk.
Groetjes Gery.

Dilly zei

Jolande, wat mooi! Gebruik je echte bleek? Mooie stempelset ook. Als je terug bent uit de States dan kom ik echt een dagje hoor. Ik kan me er nu al op verheugen.
Geniet met volle teugen van dat wat gaat komen.
Liefs..

Anoniem zei

Kan me goed voorstellen dat dit een van je favo stempelsets is, vind hem ook super en in jouw handjes veranderen ze een kaart in een waar kunstwerk !

Ellie Knol zei

Prachtig Jolande! Vooral die eerste vindt ik zo mooi qua compositie, gebruikte kleuren!

Wilma zei

Ooooh, eerste en laatste helemaal mijn ding maar de andere twee ook heel mooi!

Wendy ten Hove zei

Mooi, Jolande! Vooral die rode met die vlinder vind ik wel heel bijzonder!!! Gave kleur ook!!
Groetjes, Wendy

* Daniëlle * zei

Mooi zeg, die bovenste label vind ik super! Waar is dat kleine paspopje van, een stempel of een stans? Leuk issie. ;-)

Jose zei

Wauw! Ik vind vooral die bovenste tag erg gaaf! Mooie stempels idd.

stampinkie zei

Prachtige tags weer, Jolande!

Dank je wel voor je leuke bericht op mijn blog (die al bijna een jaar inactief is)
Ik ga proberen er weer wat nieuw leven in te blazen.
Goede reis naar USA en veel plezier op de CHA (beetje jaloers, dat wel...)

groetjes,
inge

anita01 zei

Wat een mooi's maak je toch, heb alles bewonderd....enorm mooie set stempels,....ben er warm van geworden hi,hi,...

Warme groetjes,
Anita.